top of page

Brandnetel- tinctuur

Vandaag was eindelijk de dag dat ik mijn brandnetel-tinctuur af kon maken en in een grote fles kon doen. Ik heb de bereidingswijze gevolgd van Harmony Center.


Deze site is echt de moeite waard om eens even een kijkje te nemen.

Brandnetel bevat veel vitamine en mineralen. Ook zitten er veel aminozuren, enzymen en antioxidanten in.

De tinctuur kun je gebruiken voor het zuiveren van je lichaam en om aan te sterken na een flinke griep of infectie.

Ook heeft brandnetel in zijn algemeenheid dus in welke vorm je het ook gebruikt. De kracht om vocht af te drijven. Let op niet meer dan 3 KOPJES brandnetelthee per dag en echt heel veel extra drinken naast wanneer je de tinctuur of thee gebruikt.

Van de tinctuur gebruik je max 3 x daags 24 druppels als volwassenen en max 3 x daags 10 druppels voor kinderen. Let op gebruik geneeskrachtige kruiden nooit zomaar op je eigen houtje, laat je goed informeren voor dat je het gaat gebruiken.


Liefs, Eveline

106 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Verhuizen

Omdat in nu 2 blogs met aanhangende social media moet bij houden worden mijn dagen te kort. Ik vind dit echt zonde van de tijd en heb daarom besloten om kruidepassie by Eve te stoppen en mijn posts va

Post: Blog2_Post
bottom of page