top of page

Dat was genieten.

De afgelopen dagen heb ik echt veel leuke dingen gedaan rondom mijn studie. Veel buiten geweest in de natuur opzoek naar kruiden. Het is echt ongelooflijk hoeveel medicijnen gewoon buiten in de natuur groeien.

Ik ben in de botanischetuin in Utrecht geweest, en de dag er na naar de Oostvaardersplassen waar ik 2 mooie boeken vond.


En waar wij genoten van ons buurmeisje dat mee ging.

Het leven kan zo mooi zijn. Nu zie ik het pas weer. Heeft een paar jaar geduurd. Ik zag het niet meer door mijn burn-out en depressies.


De Botanischetuin in Utrecht.

En nu ik het weer zie ga ik daar dubbel en dwars de aankomende weken tijdens mijn vakantie van genieten.

Mooi vakantie, geniet van alles wat je wordt gegeven en wees dankbaar.

Liefs, Eveline


12 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Verhuizen

Omdat in nu 2 blogs met aanhangende social media moet bij houden worden mijn dagen te kort. Ik vind dit echt zonde van de tijd en heb daarom besloten om kruidepassie by Eve te stoppen en mijn posts va

Post: Blog2_Post
bottom of page