top of page

Dit moet ik met jullie delen.


Ja je ziet het goed ik zit met een blad op mijn knie. Het is een blad van de smeerwortel.

Ik ben gisteren door mijn knie gegaan. Na de nacht was het niet veel beter. Ik bedacht mij smeerwortel zalf of olie helpt bij verstuikingen en men zegt zelfs bij bot breuken.

Vanmorgen heeft mijn man een blad van de smeerwortel geplukt uit ons mini kruidentuintje. Deze heb ik op mijn knie gelegd, en geloof het of niet, na 20 min kon ik pijn vrij lopen.

Zo mooi is de natuur.

Liefs, Eveline

65 weergaven3 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Verhuizen

Omdat in nu 2 blogs met aanhangende social media moet bij houden worden mijn dagen te kort. Ik vind dit echt zonde van de tijd en heb daarom besloten om kruidepassie by Eve te stoppen en mijn posts va

Post: Blog2_Post
bottom of page