top of page

Ik ben Geslaagd



Ja wel vandaag heb ik mijn examen gedaan voor de cursus kruidengeneeskunde!!!!. En ik ben geslaagd met een 8.8. Ik ben echt super blij. Ik mag nu na dat iemand een diagnose heeft gekregen bij de huis of andere arts adviseren wat voor kruiden er eventueel gebruikt zouden kunnen worden. Voor extra informatie moet ik contact opnemen met een meester kruidengeneeskundige.

Ik mag dus vandaag officieel aan de slag als kruidengeneeskundige.

Het is echt een zo bijzonder om te zien wat kruiden allemaal voor ons kunnen doen ipv regulieren geneesmiddelen. Nog steeds is de regel, dat je voorzichtig moet zijn met kruiden te gebruiken, want ze kunnen ook contra reacties veroorzaken. Ga dus niet zomaar aan de slag met kruiden om jezelf te behandelen.


12 weergaven2 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Verhuizen

Omdat in nu 2 blogs met aanhangende social media moet bij houden worden mijn dagen te kort. Ik vind dit echt zonde van de tijd en heb daarom besloten om kruidepassie by Eve te stoppen en mijn posts va

Post: Blog2_Post
bottom of page