top of page

Ik zal mij even voorstellen



Sinds een maand staat Kruidenpassie By Eve online. Misschien vraagje je af wie is dit nu eigenlijk? Ik zal mijzelf daarom even nader voorstellen. Mijn naam is Eveline 46 jaar jong, veel mensen noemen mij Eve vandaar ook de naam Kruidenpassie By Eve. Ik ben getrouwd heb 3 mooie kinderen een dochter van bijna 21, en 2 zoons van 18 en 17 jaar. En sinds kort ben ik ook nog een schoondochter rijker. Ik ben gek op dieren. Wij hebben zelf 2 honden een border collie van 10 en een golden retriever van 5. Ook hebben wij 2 maine coons 8 en 6 maanden. Ik heb altijd een passie gehad voor kruiden en planten. Via een lange om weg mag ik nu eindelijk mijn droom uitlaten komen en meer leren over kruidengeneeskunde. Hier, in en rondom ons drop zijn veel mooie geneeskrachtige kruiden te vinden. Verder kan ik genieten van een mooi boek. We hebben ook een minibieb in de tuin staan. Ik schrijf brieven met gedetineerde in USA. Dit doe ik al sinds mijn 19de. Schilderen met quarrel vind ik ook erg leuk om te doen net als tekenen. Mijn motto: Een dankbaar hart geeft kracht voor iedere dag. We hebben zoveel om dankbaar voor te zijn.

Dank je wel, voor wie jij bent en voor het volgen van mijn blog.

Heb je nog vragen?

Schroom niet en stel ze gerust.

Liefs, Eveline

28 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Verhuizen

Omdat in nu 2 blogs met aanhangende social media moet bij houden worden mijn dagen te kort. Ik vind dit echt zonde van de tijd en heb daarom besloten om kruidepassie by Eve te stoppen en mijn posts va

Post: Blog2_Post
bottom of page