top of page

Nieuwe schatten gevonden.

Vandaag maakte ik een wandeling bij ons in het dorp. Onderweg vond ik mooie planten voor mijn beginnende kruidentuin.

Ik vond smalle weegbree, kaasjeskruid, kamille en duizendblad. Allemaal kruiden die toepasbaar zijn in de kruidengeneeskunde.


Volgend jaar kan ik hier mooie producten van maken die met name toepasbaar zijn bij luchtweg infecties en slijmvlies infecties.

Kun jij ook zo genieten van de natuur?

Ik wens je nog een fijne dag toe,

Liefs Eveline

22 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Verhuizen

Omdat in nu 2 blogs met aanhangende social media moet bij houden worden mijn dagen te kort. Ik vind dit echt zonde van de tijd en heb daarom besloten om kruidepassie by Eve te stoppen en mijn posts va

Post: Blog2_Post
bottom of page