top of page

Zo jammer dit.....


Ik vind het naar dat mensen de neiging hebben een ander minachtend te behandelen. Jouw studie is minder dan die van mij, bla bla. Wat jij eet is fout, of wat je juist niet eet. Oh die cursus op mbo stelt niets voor, de 4 jarigebopleiding alleen die is goed. Als we ipv boven elkaar en tegen elkaar op gaan staan. De krachten en kennis die de ander heeft bundelen zodat voor iedereen gezonde voeding, een gezonde levensstyle toegankelijk wordt. Elkaar respecteren, hoe mooi zou het leven er dan uit zien? ' Jij wordt niet meer door een ander af te breken' mooie quote die ik vanmorgen las. Wees lief voor elkaar 💛.

8 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Verhuizen

Omdat in nu 2 blogs met aanhangende social media moet bij houden worden mijn dagen te kort. Ik vind dit echt zonde van de tijd en heb daarom besloten om kruidepassie by Eve te stoppen en mijn posts va

Post: Blog2_Post
bottom of page